آ

  • آمادگی بررسی میزان آمادگی دانشجویان جهت آموزش‌های بین حرفه‌ای در دانشگاه علوم پزشکی بوشهر [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 14-27]

  • آمادگی برای تغییر عنوان: مطالعه‌ی تأثیر جهت‌گیری یادگیری دیجیتالی بر عملکرد تحصیلی دانشجویان دانشگاه لرستان با میانجی‌گری آمادگی برای تغییر [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 95-112]

  • آموزش اندیشه‌ورزی طراحی مدل پارادایمی آموزش اندیشه‌ورزی در دانشگاه‌های علوم پزشکی [دوره 15، شماره 2، 1403، صفحه 113-125]

  • آموزش بین حرفه‌ای بررسی میزان آمادگی دانشجویان جهت آموزش‌های بین حرفه‌ای در دانشگاه علوم پزشکی بوشهر [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 14-27]

  • آموزش پزشکی ارزیابی دیدگاه کارورزان پزشکی عمومی پیرامون میزان رعایت کدهای اخلاقی آموزش دهندگان بالینی پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در سال های 1400-1398 [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 56-69]

  • آموزش دهنده بالینی پزشکی ارزیابی دیدگاه کارورزان پزشکی عمومی پیرامون میزان رعایت کدهای اخلاقی آموزش دهندگان بالینی پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در سال های 1400-1398 [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 56-69]

ا

  • اجتماعی سازی بررسی نیاز به جامعه پذیری در اعضای هیات علمی جدیدالوورد دانشگاه [دوره 15، شماره 2، 1403، صفحه 126-134]

  • ارزشیابی همبستگی بین نمرات مقاطع تحصیلی (علوم پایه، پیش کارورزی و صلاحیت بالینی ) دوره دکتری عمومی پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 83-94]

  • اعضای هیات علمی بررسی نیاز به جامعه پذیری در اعضای هیات علمی جدیدالوورد دانشگاه [دوره 15، شماره 2، 1403، صفحه 126-134]

  • انتظارات بازاندیشی افزایش جذب دانشجوی بین‌المللی مبتنی بر واکاوی دیدگاه دانشجویان و خبرگان آموزش عالی [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 1-13]

  • اندیشه‌ورزی طراحی مدل پارادایمی آموزش اندیشه‌ورزی در دانشگاه‌های علوم پزشکی [دوره 15، شماره 2، 1403، صفحه 113-125]

  • انگیزش کارآمدی استفاده از آموزش راهبردهای خود-نظم ده بر پیشرفت درسی و انگیزش در دانشجویان [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 28-41]

ب

  • بهداشت عمومی سبک ها و راهبردهای یادگیری دانشجویان بهداشت عمومی دانشگاه علوم پزشکی اراک در طی پاندمی کووید 19 [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 70-82]

پ

  • پاندمی کووید 19 سبک ها و راهبردهای یادگیری دانشجویان بهداشت عمومی دانشگاه علوم پزشکی اراک در طی پاندمی کووید 19 [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 70-82]

  • پزشک عمومی همبستگی بین نمرات مقاطع تحصیلی (علوم پایه، پیش کارورزی و صلاحیت بالینی ) دوره دکتری عمومی پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 83-94]

  • پیشرفت درسی کارآمدی استفاده از آموزش راهبردهای خود-نظم ده بر پیشرفت درسی و انگیزش در دانشجویان [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 28-41]

ت

  • تحلیل محتوا بازاندیشی افزایش جذب دانشجوی بین‌المللی مبتنی بر واکاوی دیدگاه دانشجویان و خبرگان آموزش عالی [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 1-13]

ج

  • جامعه پذیری بررسی نیاز به جامعه پذیری در اعضای هیات علمی جدیدالوورد دانشگاه [دوره 15، شماره 2، 1403، صفحه 126-134]

  • جذب دانشجوی بین‌المللی بازاندیشی افزایش جذب دانشجوی بین‌المللی مبتنی بر واکاوی دیدگاه دانشجویان و خبرگان آموزش عالی [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 1-13]

  • جهت‌گیری یادگیری دیجیتالی عنوان: مطالعه‌ی تأثیر جهت‌گیری یادگیری دیجیتالی بر عملکرد تحصیلی دانشجویان دانشگاه لرستان با میانجی‌گری آمادگی برای تغییر [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 95-112]

د

  • دانشجو سبک ها و راهبردهای یادگیری دانشجویان بهداشت عمومی دانشگاه علوم پزشکی اراک در طی پاندمی کووید 19 [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 70-82]

  • دانشجویان کارآمدی استفاده از آموزش راهبردهای خود-نظم ده بر پیشرفت درسی و انگیزش در دانشجویان [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 28-41]

  • دانشجویان همبستگی بین نمرات مقاطع تحصیلی (علوم پایه، پیش کارورزی و صلاحیت بالینی ) دوره دکتری عمومی پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 83-94]

  • دانشجویان عنوان: مطالعه‌ی تأثیر جهت‌گیری یادگیری دیجیتالی بر عملکرد تحصیلی دانشجویان دانشگاه لرستان با میانجی‌گری آمادگی برای تغییر [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 95-112]

  • دانشجوی بین‌المللی بازاندیشی افزایش جذب دانشجوی بین‌المللی مبتنی بر واکاوی دیدگاه دانشجویان و خبرگان آموزش عالی [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 1-13]

  • دانشگاه بازاندیشی افزایش جذب دانشجوی بین‌المللی مبتنی بر واکاوی دیدگاه دانشجویان و خبرگان آموزش عالی [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 1-13]

  • دانشگاه لرستان عنوان: مطالعه‌ی تأثیر جهت‌گیری یادگیری دیجیتالی بر عملکرد تحصیلی دانشجویان دانشگاه لرستان با میانجی‌گری آمادگی برای تغییر [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 95-112]

  • دانشگاه‌های علوم پزشکی طراحی مدل پارادایمی آموزش اندیشه‌ورزی در دانشگاه‌های علوم پزشکی [دوره 15، شماره 2، 1403، صفحه 113-125]

ر

  • راهبردهای خود-نظم ده کارآمدی استفاده از آموزش راهبردهای خود-نظم ده بر پیشرفت درسی و انگیزش در دانشجویان [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 28-41]

  • راهبردهای یادگیری سبک ها و راهبردهای یادگیری دانشجویان بهداشت عمومی دانشگاه علوم پزشکی اراک در طی پاندمی کووید 19 [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 70-82]

س

  • سبک یادگیری سبک ها و راهبردهای یادگیری دانشجویان بهداشت عمومی دانشگاه علوم پزشکی اراک در طی پاندمی کووید 19 [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 70-82]

ع

  • عملکرد تحصیلی عنوان: مطالعه‌ی تأثیر جهت‌گیری یادگیری دیجیتالی بر عملکرد تحصیلی دانشجویان دانشگاه لرستان با میانجی‌گری آمادگی برای تغییر [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 95-112]

ک

  • کار تیمی بررسی میزان آمادگی دانشجویان جهت آموزش‌های بین حرفه‌ای در دانشگاه علوم پزشکی بوشهر [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 14-27]

  • کارورز پزشکی عمومی ارزیابی دیدگاه کارورزان پزشکی عمومی پیرامون میزان رعایت کدهای اخلاقی آموزش دهندگان بالینی پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در سال های 1400-1398 [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 56-69]

  • کدهای اخلاقی ارزیابی دیدگاه کارورزان پزشکی عمومی پیرامون میزان رعایت کدهای اخلاقی آموزش دهندگان بالینی پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در سال های 1400-1398 [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 56-69]

ی

  • یادگیری مشارکتی بررسی میزان آمادگی دانشجویان جهت آموزش‌های بین حرفه‌ای در دانشگاه علوم پزشکی بوشهر [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 14-27]