آابپت
ث ج
چ ح خ د
ذ ر
ز ژ س
ش ص ض ط ظ ع
غ ف ق ک
گ ل م ن و ه یهمه
آ
آمادگی
بررسی میزان آمادگی دانشجویان جهت آموزشهای بین حرفهای در دانشگاه علوم پزشکی بوشهر [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 14-27]
آمادگی برای تغییر
عنوان: مطالعهی تأثیر جهتگیری یادگیری دیجیتالی بر عملکرد تحصیلی دانشجویان دانشگاه لرستان با میانجیگری آمادگی برای تغییر [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 95-112]
آموزش اندیشهورزی
طراحی مدل پارادایمی آموزش اندیشهورزی در دانشگاههای علوم پزشکی [دوره 15، شماره 2، 1403، صفحه 113-125]
آموزش بین حرفهای
بررسی میزان آمادگی دانشجویان جهت آموزشهای بین حرفهای در دانشگاه علوم پزشکی بوشهر [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 14-27]
آموزش پزشکی
ارزیابی دیدگاه کارورزان پزشکی عمومی پیرامون میزان رعایت کدهای اخلاقی آموزش دهندگان بالینی پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در سال های 1400-1398 [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 56-69]
آموزش دهنده بالینی پزشکی
ارزیابی دیدگاه کارورزان پزشکی عمومی پیرامون میزان رعایت کدهای اخلاقی آموزش دهندگان بالینی پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در سال های 1400-1398 [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 56-69]
ا
اجتماعی سازی
بررسی نیاز به جامعه پذیری در اعضای هیات علمی جدیدالوورد دانشگاه [دوره 15، شماره 2، 1403، صفحه 126-134]
ارزشیابی
همبستگی بین نمرات مقاطع تحصیلی (علوم پایه، پیش کارورزی و صلاحیت بالینی ) دوره دکتری عمومی پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 83-94]
اعضای هیات علمی
بررسی نیاز به جامعه پذیری در اعضای هیات علمی جدیدالوورد دانشگاه [دوره 15، شماره 2، 1403، صفحه 126-134]
انتظارات
بازاندیشی افزایش جذب دانشجوی بینالمللی مبتنی بر واکاوی دیدگاه دانشجویان و خبرگان آموزش عالی [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 1-13]
اندیشهورزی
طراحی مدل پارادایمی آموزش اندیشهورزی در دانشگاههای علوم پزشکی [دوره 15، شماره 2، 1403، صفحه 113-125]
انگیزش
کارآمدی استفاده از آموزش راهبردهای خود-نظم ده بر پیشرفت درسی و انگیزش در دانشجویان [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 28-41]
ب
بهداشت عمومی
سبک ها و راهبردهای یادگیری دانشجویان بهداشت عمومی دانشگاه علوم پزشکی اراک در طی پاندمی کووید 19 [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 70-82]
پ
پاندمی کووید 19
سبک ها و راهبردهای یادگیری دانشجویان بهداشت عمومی دانشگاه علوم پزشکی اراک در طی پاندمی کووید 19 [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 70-82]
پزشک عمومی
همبستگی بین نمرات مقاطع تحصیلی (علوم پایه، پیش کارورزی و صلاحیت بالینی ) دوره دکتری عمومی پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 83-94]
پیشرفت درسی
کارآمدی استفاده از آموزش راهبردهای خود-نظم ده بر پیشرفت درسی و انگیزش در دانشجویان [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 28-41]
ت
تحلیل محتوا
بازاندیشی افزایش جذب دانشجوی بینالمللی مبتنی بر واکاوی دیدگاه دانشجویان و خبرگان آموزش عالی [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 1-13]
ج
جامعه پذیری
بررسی نیاز به جامعه پذیری در اعضای هیات علمی جدیدالوورد دانشگاه [دوره 15، شماره 2، 1403، صفحه 126-134]
جذب دانشجوی بینالمللی
بازاندیشی افزایش جذب دانشجوی بینالمللی مبتنی بر واکاوی دیدگاه دانشجویان و خبرگان آموزش عالی [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 1-13]
جهتگیری یادگیری دیجیتالی
عنوان: مطالعهی تأثیر جهتگیری یادگیری دیجیتالی بر عملکرد تحصیلی دانشجویان دانشگاه لرستان با میانجیگری آمادگی برای تغییر [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 95-112]
د
دانشجو
سبک ها و راهبردهای یادگیری دانشجویان بهداشت عمومی دانشگاه علوم پزشکی اراک در طی پاندمی کووید 19 [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 70-82]
دانشجویان
کارآمدی استفاده از آموزش راهبردهای خود-نظم ده بر پیشرفت درسی و انگیزش در دانشجویان [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 28-41]
دانشجویان
همبستگی بین نمرات مقاطع تحصیلی (علوم پایه، پیش کارورزی و صلاحیت بالینی ) دوره دکتری عمومی پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 83-94]
دانشجویان
عنوان: مطالعهی تأثیر جهتگیری یادگیری دیجیتالی بر عملکرد تحصیلی دانشجویان دانشگاه لرستان با میانجیگری آمادگی برای تغییر [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 95-112]
دانشجوی بینالمللی
بازاندیشی افزایش جذب دانشجوی بینالمللی مبتنی بر واکاوی دیدگاه دانشجویان و خبرگان آموزش عالی [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 1-13]
دانشگاه
بازاندیشی افزایش جذب دانشجوی بینالمللی مبتنی بر واکاوی دیدگاه دانشجویان و خبرگان آموزش عالی [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 1-13]
دانشگاه لرستان
عنوان: مطالعهی تأثیر جهتگیری یادگیری دیجیتالی بر عملکرد تحصیلی دانشجویان دانشگاه لرستان با میانجیگری آمادگی برای تغییر [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 95-112]
دانشگاههای علوم پزشکی
طراحی مدل پارادایمی آموزش اندیشهورزی در دانشگاههای علوم پزشکی [دوره 15، شماره 2، 1403، صفحه 113-125]
ر
راهبردهای خود-نظم ده
کارآمدی استفاده از آموزش راهبردهای خود-نظم ده بر پیشرفت درسی و انگیزش در دانشجویان [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 28-41]
راهبردهای یادگیری
سبک ها و راهبردهای یادگیری دانشجویان بهداشت عمومی دانشگاه علوم پزشکی اراک در طی پاندمی کووید 19 [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 70-82]
س
سبک یادگیری
سبک ها و راهبردهای یادگیری دانشجویان بهداشت عمومی دانشگاه علوم پزشکی اراک در طی پاندمی کووید 19 [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 70-82]
ع
عملکرد تحصیلی
عنوان: مطالعهی تأثیر جهتگیری یادگیری دیجیتالی بر عملکرد تحصیلی دانشجویان دانشگاه لرستان با میانجیگری آمادگی برای تغییر [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 95-112]
ک
کار تیمی
بررسی میزان آمادگی دانشجویان جهت آموزشهای بین حرفهای در دانشگاه علوم پزشکی بوشهر [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 14-27]
کارورز پزشکی عمومی
ارزیابی دیدگاه کارورزان پزشکی عمومی پیرامون میزان رعایت کدهای اخلاقی آموزش دهندگان بالینی پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در سال های 1400-1398 [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 56-69]
کدهای اخلاقی
ارزیابی دیدگاه کارورزان پزشکی عمومی پیرامون میزان رعایت کدهای اخلاقی آموزش دهندگان بالینی پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در سال های 1400-1398 [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 56-69]
ی
یادگیری مشارکتی
بررسی میزان آمادگی دانشجویان جهت آموزشهای بین حرفهای در دانشگاه علوم پزشکی بوشهر [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 14-27]